Free your mind.........



Körde på med konditionsträning på gymmet i dag, så skönt att träna nån timme el två innan stängning... lugnet & stillheten är helt underbar!!

Ljuva toner från Meshuggah strömmar ur min ipod & känslan av total tillfredställelse sprids i kroppen.

Samtidigt som pulsen ökar & svetten lackar..... släpper jag mina tankar, lämnar tankspriddheten mot fokus..

Vissa dagar, mer än andra, behöver man pusha sig helt slut fysiskt, för att kunna tillfredställa & lugna sitt inre!

Jag är en känslomänniska & ibland måste man helt enkelt bara släppa sina tankar, free your mind.....

Alla har vi våra egna knep att uppnå... tranquille.... när jag var barn, brukade min mor & jag meditera tillsammans, medans min käre far drog djupa andetag & skakade på huvudet.

Men han hade helt enkel funnit ett helt annant sätt att tilfredsställa sina sinnen & ge sitt inre ro..... havet!


Blickar mot klockan & inser, likt alla andra kvällar, att jag borde legat i sängen....borde...

Av någon anledning, är d nästintill omöjligt för mig att komma i säng i någorlunda rimlig tid!!

-nåt att jobba på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0