Ledig fredag!



När tid väl uppenbarar sig, står man ändå där i slutet av dan & undrar va fan tiden tog vägen!

Hade en mycket efterlängtad ledig fredag idag, en chans till lite egentid & möjlighet att hinna med en massa gôtt som annars hamnar lite i skymundan av vardagens alla måsten, men av någon märklig anledning hann jag inte ens med hälften av vad jag hade tänkt mig...... men lika glad är jag för d!! =)

Tog mig en liten tripp till solariet, för några underbara minuter!!

D gör ju så mycket!!
Jag känner mig iallafall piggare & frächare när jag har varit & solat.
Å nu när d är så kallt & man går i väntan på ljus & värme kan dom där underbara minuterna göra underverk!!

En underbar vännina till mig, har precis flyttat ihop med sin kärlek & vi hade tänkt avnjuta en kaffe el. två ihop, men d hann varken hon el. jag tyvärr med idag.... får ta & spana in hennes nya place en annan gång!

Däremot träffade jag en mycket efterlängtad vän, jag inte sett på way to long!!
Åh va underbart d va att få tjôta lite med honom & få blicka in i hans underbart vackra bruna ögon!!
Så mycket som hänt, så mycket man missat............ we`ll catch up some more....... =)

Denna dag har bringat mig en massa ny positiv energi!! Yäjj to that!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0