This and that..


Ibland känns allt bara så jäkla tungt, som att allt kommer samtidigt....

Senaste tiden har jag kännt hur jag håller på att förlora mig själv, som att man famlar i mörkret & inte ser nån väg ut!

Enda sättet är att stålsätta sig & tvinga sig ur sin svacka, kämpa mot sina motgångar... dom bekymmer man bär på kanske inte känns som nåt stort för en annan, men jag känner mig vilsen & frustrerad....

Var å våldgästade en vännina igår & all den underbara positiva energin hon gav mig gjorde så oerhört mycket!!
Önskar bara att jag kunde ge så mycket energi som jag antagligen tog...

Om du läser detta, skall du veta hur underbar du är, jag är så lyckliga att du kommit in i mitt liv.
Din starka positiva energi värmer allt i din närhet, du är guld värd skall du veta!! =)

Fick sluta lite tidigare från jobbet idag, hämtade barnen på förskolan & fritids & gick hem till min käre bror & svägerska, för ett, vad som skulle vara, kort litet besök, som blev till en helkväll, med middag & hela fadderullan.. =)

Skönt att ha dom så nära.. men inte så länge till... =( då dom snart flyttar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0