Första dan i veckan...



I´m back in business... aah typ... nästan back to normal =)

Första dan på jobbet på en vecka, så jävla gôtt!!

Blir ju så satans rastlös av att vara hemma & uppe på d fick man njuta av glädjen av att ligga 16 maskinhus back ;) ha ha..

Idag var d speedball i Varberg, dock inte mig inkluderad =( Lägga d på en vardag... hmm... nästa gång, då jävlar, vardag eller ej!

Appropå paintball, ställde sonen mig frågan : mamma vet du vad jag älskar att göra mest??
Ha, som att d var en svår nöt att knäcka, tänkte jag & utbrast självsäkert : spela data/tv-spel!!

NÄÄä, mamma, jag älskar att spela paintball!!

D är mammas kille d!! såld efter första gången! =)
Som sagt, d skall börjas i tid!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0