Tick, tack, tick, tack....



Tid är nåt så abstrakt!

Visst vet vi om alla dom sekunder, minuter & timmar som fyller våra Ooh så glamorösa liv, men tänk att tiden kan kännas så olika beroende på hur den spenderas.... att ett tillfälle kan vara en evighet medans en annan är över innan du knappt märkt att den börjat.

Spenderade 4 timmar på Sahlgrenska ikväll, med en vännina, märkligt nog gick tiden rätt fort, trotts att den spenderades på ett sjukhus!
Måste vart för d trevliga sällskapet! 4 timmar i ett väntrum med dig, var ett perfekt avslut på söndagskvällen! =) pöss på dig!!

Däremot har den vecka jag haft bakom mig, känts som en evighet!
Sjuk, utmattad, rastlös, uttråkad... trotts d trevliga sällskapet i form av en influensadrabbad familj ;) trotts dom miljarders omgångar Bamse i trollskogen som setts, alla dom versioner av vardagsrums-kojor som byggts & den fantastiska upplevelsen av att spendera maximalt antal meter toapapper för sin snoriga stackars näsa...!

Stannar hemma imorgon oxå, för dotterns skull!

Längtar tillbaka till att kunna återvända till vardagen, saknar omvärlden, saknar mitt jobb, saknar att höra väckarklockan ringa vid 4, saknar mina coffe-breaks på Atlet =)....

Sumerar med ett konstaterande: d är tråkigt att spendera sin tid med att gå hemma....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0