Såg dubbelt.... TWICE!!!


Hur stor e chansen?? Borde köpt en lott!!

Först vid korsvägen, såg jag 2 tvillingar, med väldigt liknande kläder (tjejer)... Mmhm... sen när spårvagnen svängde efter Berzeliigatan såg jag två medelålders tvillingar, med exakt likadana kläder (män).. men hallå, hur ofta händer nåt sånt!!!!?

Denna dag är allmänt skum...

Jag har en förmåga att uppslukas av sånt el dom som väcker mitt intresse!

Jag har fått chansen att upptäcka någon ny, någon som jag hittills tycker hemskt mycket om, men detta har lett till en dejavu-liknande upplevelse.

För jävla skumt, men dom ord som har sagt är mer el mindre exakt lika dom som sas när jag gjorde min förra upptäckt, av en person som betyder oerhört mycket för mig, någon som jag är överlycklig över att jag fått möjligheten att få lära känna!

Kanske jag uppslukas för mycket av nya människor, men möter jag någon som jag tycker om & som får mig att må bra, så vill jag mer än gärna ha mer utav den känslan!

Kan för övrigt informera om att d är en man, som vanligt... fan, jag har för få vänninor!! -då är d minsann inte lika många som har åsikter!...

Ja, d är så jag upplever d iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0