Gothenburg Rednex Awards


8/10-2011:

Gothenburg Rednex

Väljer man att trottsa d sista av sin förkylning, så gäller d att göra d med stil!!
And so I did!! Drog på mig festkläningen & begav mig till Gothenburg Rednex Awards.

Kan dock inte påstå att att kände mig helt på topp & ju längre kvällen gick desto mer kände jag av min stackars hals..!

Det bjöds på välkomstdrink, återblickar av spelåret & utmärkelser för rednex toppspelare =)
Kan inte annat än att säga att dom alla är helt underbara! varma & välkomnande..

Kvällen blev dock inte så långlivad & jag avlägsnade mig från festen redan vid midnatt, jag blev tyvärr inte mer på topp denna kväll! så kan d vara ibland.. men jag är såå glad att jag ändå beslöt mig för att gå!!

Jag vill passa att ge ett stort varmt tack till Gothenburg Rednex!! YOU ROCK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0