Fredag för fan!! =)


Möttes av den glädjande nyheten att en arbetskollega vunnit på hästar!
Kul när nån man känner kammar hem en smarrig vinst!!

Grattis mattias!!

& hur underbar e inte han då!?
Firade med att bjuda svetsen på fredagsfika! Ett perfekt avslut på på fredagseftermiddagen!

Undrar vad han ska lägga pengarna på!?

Tänk om lyckan kommer till oss, fan va nice d skulle vara med en vinst att dryga ut kassan med!
Va skulle du lägga pengarna på??

Har aldrig vunnit nån storvinst, nån hundring hit & dit på triss, 25kr ett X antal gånger... d är som min käre mor säger, så länge man vinner nånting lite emellanåt, även om d är lite, så fortsätter d att vara kul att spela!

Fredag, men ännu är arbetsveckan inte över, inte för min del iallafall, fast d är jag själv som bestämt,så d känns helt ok!

Imorgon åker min son iväg på scoutläger!! Caspers allra första läger!! Woohoo!!

D var ju så jävla kul att kunna åka på läger!! Var dock aldrig med i scouterna, men åkte på en salig blandning av olika läger när man var liten... åh han kommer ha så jäkla kul!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0