4 år tillsammans...

Jag & min älskade make!
I går firade jag & min man 4 underbara år tillsammans. (4maj)

4 underbara år sedan jag för första gången bjöd ut hunken kalle på vår första date!


Utan att överdriva kan jag säga att detta är en man jag älskar mer & mer för varje dag & även om 4 år passerat har han inte slutat att förvåna mig!!


Älskar även vardagen med dig, trotts att den inte alltid är fylld med spänning.( småbarnsförälder)
Skulle inte vilja spendera den med någon annan än dig!

Du förstår mig!
Står ut med mig!
Tar fram mina bästa sidor, hur djupt inne dom än suttit!


Firade iallafall, med bio, Tru Grit

& middag på Pasta +..


D blir inte så ofta vi skaffar barnvakt & går ut!
Men något så simpelt som bio & middag är ändå så lyxigt!


Ser fram emot alla dom kommande åren med dig =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0