besvikelsens dystra monotoni...


Vissa dagar blir helt enkelt inte som man tänk sig!!

D sägs att man skall göra d bästa av situationen...


Låt tiden ticka.
Låt dagen gå.
Låt morgondagens sol blända dig, med all sin värme & energi.


Är d så att d vi inte förstår, finns där för vår inre tanke att tugga på...
Problematik är kanske d som leder vårt inre till frid & välbefinnande.
En sjuk symbios, som får oss att verkligen se & uppskatta d som verkligen betyder någonting för oss....

Never mind...

Här i min ensamhet sitter jag, deprimerande nog, satte jag på kaffe, gick & satte mig i soffan, med min kaffekopp.... suttit en stund.....kom precis på att jag aldrig fyllde koppen med kaffet........

Tankspridd....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0