Kilsbergsbataljen #11



Kilsbergsbataljen,Operatin Pandora...


Helgen bjöd på mitt allra första Big Game & inget mindre än Kilsbergsbataljen som hölls vid Stråssa gruva ca 6 mil norr om Örebro på ett spelområde på ca 15 ha mark.

Denna omgång bjöd på drygt 400 deltagare, så jävla mäktigt!!

Adrenalinet pumpade genom kroppen & hjärtat klappade när man gav sig ut på banan....

på väg mot Respawn


På väg mot Respawn, taggad som fan!!


Helikopter


Alfa 3 startade spelet Red dawn, med att bli inknödda i en helikopter.....
Alla slängdes fram & tillbaka när helikoptern körde & krängde fram till avsläppningsplatsen, kalle slängdes fram & krossade ena rutan... väl framme, slängdes dörrarna upp & ut stomade truppen....


Kalle,Martin & David


Machomän i form av (Från höger) : Kalle, Martin & David =)


Sist men inte minst kördes ett WW1 Scenario, från Safe Zone marcherade alla i samlad trupp under Brittisk & tysk flagg, ner till No mans land, en otroligt mäktig scen...


Samlade trupper,under brittisk & tysk flagg på väg ner till No mans land.


marsch till nomans land...


Väl framme leddes vi ner i skyttegravar, med bajonetter fästa på markörerna, andra med gasmask....

Jag tillhörde den första anfallsvågen..när signalen ljöd, rusade vi upp ur skyttegravarna på rangliga stegar & ut i ovissheten... utan att veta riktigt vad som väntade, kastade man sig ut, slängde sig ner i gropar, krälade genom dynerna, kände sanden entra varje liten vrå på kroppen & fyllde skorna.


Jag i centrum av bilden!


jag ( i centrum av bilden) tätt inpå fiende linje.


jag i centrum av bilden, med röd armbindel.


Jag ( i centrum av bilden, med röd armbindel) i fronttlinjen.....


Kilsbergsbataljen bestod av 2 speldagar 28-29 Maj, för mer bilder kika in på http://www.frilansfoto.nu/



Kommentarer
Postat av: madeleine j

Fy fan vad coolt!

2011-05-31 @ 06:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0