miss u....

miss u
D finns något helt fantastiskt underbart i att veta vart man står i förhållande till varandra..

När man nått den där punkten då man vet vart man har varandra, känns d som att man kan slappna av på ett helt annat sätt & bara ...vara....


Att släppa in den personen utan att behöva vara oroligt för att missförstås....


Tänk att ha någon du kan komma nära, något som du kan slänga dina armar runt, nån som får dig att känna att du kan vara helt & hållet dig själv med & d är ok.


Men den man som fått mig att känna så här är oxå den man, som får mig att verkligen sakna någon som betyder såå mycket för mig....


Vet egentligen inte varför jag låtit tiden bara passera, låtit d gått så lång tid sen vi sågs... för jag saknar dig!!


Jag saknar hur d känns i din närhet, hur jag mår när jag är med dig.
Att få krama & mysa med dig & känna dig kyssa min panna....men på helt rätt sätt... "min berit"
mellan oss har d inte funnits några missförstånd, vi har alltid vetat vart vi haft varandra.. ;) mysgubbe...


Ska boka in dig..... real soon!!
Abstinensen kallar.... =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0