Inre obalans....



Min kropp saknar sitt gamla jag!!


I säg sisådär en halv evighet har jag lyst med min frånvaro på mitt älskade gym, visserligen har jag löptränat, men saknaden av strukturen med min gymträning känns i kropp & själ & jag är säker på att d inte handlar om inbillning!


När mitt standard-träningsschema fallit, har kosten & min energi förändrats...
Låg på 5-6 dagar i veckan med en kosthålling som varit balanserad & utgick från min energiförbrukning..... men när de ena ändrades infann sig en obalans som jag inte riktigt kunde få bukt på..... eller föll min angagemang bort nånstans på vägen....
Vilket fallsom helst, så känner jag en inre obalans, som jag inte mår bra av!!


Tanken var att jag skulle satsa mer på löpträning eftersom jag av någon märklig anledning fått för mig att jag skulle finna harmonin i löpning & beslöt min för att springa Midnattsloppet: 27 Augusti


Av någon anledning, säg kanske d varma & underbara vädret.....gick mitt suktande efter kall öl & grillat, från sug till verklighet & har man ändå slarvat, kan man väl slarva lite till tänkte anniz, vars vett flytt fältet för länge sedan!


Måste återfå min balans!!
Måste styra upp min energi, kost & träning!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0