What a good day!!



Tänk va en bra start på dagen kan göra, en skön känsla att vakna upp till, några fina ord...

Jag tillhör dom som oftast, har svårt att vända på en dag som startat illa.

Säg att du försover dig, du vaknar med ett ryck & stressar som satan för att hinna till jobbet i någorlunda ok tid, med all sannolikhet följer dagen i samma spår... eller!? stämmer d in på er med?

I vilket fall, så hade jag en stört bra start på dagen.

Drömde om flugfiske, att jag uppnådde sån underbar harmonisk känsla, stillheten, lugnet....ljudet av vatten som lugnt porslade, vinden som i en lätt bris fångde lövverken i träden & fåglars kvitter...

Jag vaknade med ett leende på läpparna & kände mig lätt som en fjäder när jag klev ur sängen, till ljudet av min makes lätta snarkningar & dotterns snusande =)

Väl framme på mitt arbete, möttes jag av en liten komplimang, de lilla värmde så härligt.... d gör så mycket, d där underbara lilla.....

Hann avverka några kramar, lite underbar närhet.....

Vet inte va d var med folk idag, men arbetsdagen avslutades med ännu en komplimang, såå härligt!!
En stor omfamning & tanke till alla er som förgyller någons dag!!! Tack!!

Avslutar dagen med kärleksfull & mysig stämning i luften.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0