Flugfiske...



Äntligen har jag fått känna på flugfiske!!

Har haft en så underbart trevlig eftermiddag, men jag vill ha mer.... mer, mer, mer!!

Om du bara visste hur mycket jag uppskattar att du tog med mig till din klubbsjö!! Underbar äro du!! ;)
Vill även passa på att tacka dom andra två, för sällskapet, skratten, tipsen, kaffet & ballerinan =)

Men d här med flugfiske är inte helt lätt!!
Vissa moment faller sig helt enkelt inte så naturligt.
Att en så simpel grej som att tex fixera handleden, tycktes för mig vara stört omöjligt.... som att slå sig på huvudet & klappa sig på magen....
D bli liksom inte riktigt rätt! Hmm...... men jag skall få till d!!

Kastade självklart med dom flugor jag bundit =) Kändes bra!!
En mini montana gick dock förlorad, med jag skall binda dig en ny!!

Kan knappt vänta tills man får komma ut igen!!
Men då vill jag hålla på längre, lägga till lite grilla kanske & inte behöva tänka på att man skall upp till arbetet dan därpå! & fångst skulle väl inte sitta helt fel d heller!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0