sumering av valborgshelgen




bers på balkongen


Efter som jag varit så kass med bloggen på sista tiden tänkte jag summera lite av valborgshelgen i bilder.
Sol, värme & underbar kall öl på balkongen!!


solar på balkongen


Jag vet att d ser ut som jag lider, men i själva verket njuter jag av solen på min underbara balkong!


Mamma anniz & Embla


I & med den underbara värmen kunde man spendera hela dagarna ute.


ute på promenad


Embla


På promenix!


Embla jobbar i trädgården!


Embla hjälpte till att jobba i trädgården =)


Jag tillsammans med min käre far!


Jag & min käre far!! =)


Min älskade mor


Min käre mor!


Min älskade son Casper


Min älskade son Casper!!


Jag hon mina perentos =)


Har allt lyckat få till lite färg!


Men måste ju erkänna att d hjälper att bilden är av d lite mörkare slaget =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0