En go tugga & jag vill ha mer...


D här slår ju aldrig fel när d gäller mig... ååahh.... va trött man kan bli på sig själv!!

Jag är för jävla bra på att ta ut saker i förskott!!

Familjen tillfrisknar från magsjuka/vinterkräksjuka & vem hurrar värst, jo lilla jag!!
Men nä, tro fan att omgång nr 2 kommer insläntrande genom dörren.... great ey!!?

Nu håller jag tummarna så hårt att jag stryper blodflödet, att jag skall ha turen att klarar mig, den här gången... jag förtjänar d, förtjänar att stå stark mot this pure evil...... överdriver väl inte nu va ;)

Tänkte arbeta imorgon.... känner att man klättrar på väggarna, fick en så underbar försmak, av världen utanför..... 8 grader, strålade sol, trevligt socialt umgänge med svägerskan, nya jävligt läckra naglar.....
En såå bra tugga & jag vill ha mer.... just give me more, god damnet!!!

Så kort & gott, ser jag innomhusaktiviteter framför mig, aktiviteter som pyssla om, städa, trösta, torka, tvätta... konsumera handsprit..... få ångest över att jag seriöst skrev detta inlägg!!
För vem i helvete vill höra om magsjuka....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0