Kontrasten mellan oss...


Du blickar in i deras ögon var dag & ser på dom, som en del av ditt arbete, tillslut nästan som en självklarhet, att den man du ser framför dig, är d enda.

Då man sedan ser samma männniska utanför arbetet, blir man mött av en Superman vs. Clark Kent-upplevelse!!

Nu kanske inte detta är så påtagligt, för dom, som har möljlighet att pryda sig med sina privata kläder, men för oss, som stämplar in & beger oss in i vår underbara håla till verkstad, iförd rejäla & skitiga arbetskläder, kan denna skillnad, mellan privat & arbete.... ge en rejäl kontrast!!

Jävligt kul om man tänker lite extra på d!!

Men vad är d som gör att man tar för givet, att den bild av en människa, man möter varje dag är den enda sidan??

Vem vet, kanske tillsynes prydliga & strikta bettan är fetischare & den stiliga hunken, som får d tillsynes små-sunkiga arbetskläderna att sitta som en smeck, till vardags kör på den lite lodiga stilen!!?

Dom flesta chockerar väl inte direkt, men ändå........ va märkligt d kan kännas...

Jag & mina tankar.....



Gårdagen bjöd tyvärr inte på några underbara våfflor (våffeldagen), familjen spyr ikapp & jag springer å bär, klappar, tröstar & torkar.....

Ska fan klara mig, har inte tid att vara sjuk!!

Överkonsumerar handsprit, håller tummarna...hårt......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0