Long time....nothing written....


Tiden har ju änna gått & bloggen har lämnats tom....
-------------------------------------------------------------------

Cannibal Corps Dvd´n : World Eviseration är nu avverkad & mina älskade små monster sover djupt i sina sängar...

Denna söndag har bjudit på lite socialt med svägerskan & yngsta sonen, som översköljde oss med sötsaker =)

& när vi ändå är inne på ämnet....
Min Ketogena diet, funkade inte alls för mig!!
Hands up, för alla ni, som med eran hårda disciplin & målmedvetenhet klara att följa denna diet!!
Efter bara en vecka, tyckte jag att jag kände viss energi-förlust, den explosivitet jag vill kunna tillföra till mina cardio-pass, gick förlorad!!

2 veckor med Keto & jag la av.... kasst jag vet...!!
Men jag följer ju fortfarade min protein-baserade kost, så d är ju inte illa d heller...!

Fick äran att medverka på Jocke´s dotters dop, i går, Lördag.... sörjde dock tomrummet efter dig...(pöss)
Sicken vacker tös!!
Svart, tjockt vackert hår, liten & så nett.... söta lilla sessa!!!

Nu skall kvällen strax avslutas med: The Walking Dead, kanal 11.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0