Veckan har gått mot sitt slut..



Embla & Mamma Anniz


Casper & mamma Anniz


Ibland känns d som att allt för mycket står ivägen för dom ambitioner man har, man vill inget annat än att satsa, men d kommer alltid saker ivägen.

Men man måste ju prioritera, make way.....

Anyway.... haft en rätt lugn & städad söndag, hade hoppats på att kunna öka på mina blåmärken, men ännu en söndag av spel föll bort!

Som sagt...make way...

För övrigt har jag haft en fantastisk vecka, har haft känslan av att allt faller på plats...

Nu snackar jag inte hej dundrans stordåd, utan dom där små sakerna som förgyller, för visst är d så, att d är dom små sakerna i livet, som gör d mesta..

Denna veckan har varit så underbar, att tanken på den får mig att le!! D vill man ha mer av....

Sommarlovs veckorna har startat...Underbar tid!

Känner hur d tickar mot semestertider....Mmm....

Vi har haft en hel del tankar som snurrat på sista tiden.. får se hur d uppdagar sig!..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0