Lycka.....

min älskade make & jag.

Lycka kan komma till en i så många olika former.....

Hade en småkörig dag på jobbet idag, underbemannat på min station på jobbet, stod jag ensam som handledare för underbara Martin under hans 4:dag hos oss på 08:an (robot/svets-station)
Han är väldigt snabblärd & uppmärksam vilket underlättar otroligt mycket, dessutom är han ju störtskön som toppen på allt...

Dagen gled snabbt mot sitt slut & efter alla goa midsommarkramar, stundade denna underbara helg för dörren & vad passar bättre än att starta denna ledighet med lyxen av Lindas proffsiga nagelvård! =)

Med min vackra naglar & nyfunnen energi, begav jag mig tillslut äntligen hemmåt till min underbara familj & när jag kliver in genom dörren möts jag av barnens glädjetjut...MAMMA, mamma är hemma.... båda mina änglar slänger sig in i min famn & jag översköljs av pussar & kramar... vilken lycka!!

Min älskade make, tittar lite lurigt på mig & för mig till soffan & ber mig sluta mina ögon.. - älskling jag har en överraskning till dig, säger han kärleksfullt & ber mig att inte tjuvkika...

Överraskningen var inget mindre än en Loop incite, 9´0 -3 #6-7 !!! Mitt allra första helt egna flugfiske-spö!!!
Blev tårögd av lycka!!
Har världens underbaraste make!!
En sån gåva, helt spontant, bara så där....... Åh vad jag älskar dig!!! =)

Vill ut å fiska nu, på en gång, vill inte/kan inte vänta!!

Iiiiiiiiiiiih..... Underbara, underbara hjärtinnerliga lycka!!

Ser såååå fram emot nästa fiske-tripp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0