Nytt projekt...


Jag låter inredningsplanerna förföra alla mina sinnen, my senses are tingling...

Har klurat & skissat, forskat & smidit planer...

Inhandlade färgprover igår, som nu så tjusigt pryder vardagsrumsväggen, har dock ett litet bekymmer!
Om jag nu infriar alla dessa planer kommer d svida rätt rejält i plånboken!!
Inte d att jag inte kan tänka mig att spendera pengar på mitt hem!

I ärlighetens namn, lägger jag hellre pengar på mitt hem än att shoppa kläder & prylar... med tanke på hur mycket tid man ändå spenderar i sitt hem, så känns d viktigt för mig!

Har planerat upp hallen & vardagsrummet, med vardagsrummet som första etapp.

Har tänkt mig grått som bryter mot en tapetserad fondvägg.
Färgproverna som köptes igår, funkade inte alls när dom väl kom upp på väggen.

Som ni ser blev d brutalt ljust & i den ena framhävdes otroligt mycket av den blåa tonen, så med d stora ljusinsläppet vi har, ser d bebisblått ut, fast färgerna är grå!
(Ursäkta d kassa kortet!!)


2 toner i grått.

Blev ett återbesök, som resulterade i en jackpott, känns som helt rätt grå nyans... tänk att färgen på en färgkarta kan skilja sig så när man väl får upp den!!!

I morgon är d tänkt att projekt: vardagsrum tar sin start!
Börjar måla efter att Embla lagt sig tänkte jag... d får ta den tid d tar att bli klart helt enkelt!

Tänkte bytat lite möbler när jag ändå är i farten, men d får nog komma nästa månad.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0