Homestyling...


Ikea är livsfarligt!!

Man går in för att köpa med sig 3 artiklar & kommer ut med en hel kundvagn... suck, suck fast med ett nöjt leende på läpparna!

Sittandes, pysslande med mina inköp inser man..... man är lite av en nöjd slav under iq-befriade konstruktionsmanualer!!
el rättare sagt, kanske d saker man pusslar ihop med hjälp av dom..... =)

Tänk alla ikea prylar som pryder detta hem i form av smått & stort, alla dessa insexnycklar som fyller min verktygslåda, alla do-it-your-self-manualer man hunnit bläddra igenom & alla gånger man slitit sitt hår i förtvivlan över att man inte kan tyda dessa överdrivet simpla instuktioner.... pust..... a slave under fenomenet IKEA.... hmm

Ja som ni kan gissa, tog vi alltså en tripp till, aah jag skiter i att repetera d fler gånger =)

Köpte bla en bokhylla till min son.

Han börjar få ihop en hel del böcker, filmer & spel, så en bokhylla kommer bli kanon i hans rum!!

Just nu är han i Hjo, så d blir en liten surprise till att han kommer hem på söndag!

Fick lite mersmak efter dagens besök & mina renoverings/ inrednings suktande känslor väcks till liv & går på högvarv... så mycket man vill göra, så många ideer som snurrar i skallen.... frågan är: När?? Tid?? Kostnad?? fast d sistnämda vågar jag inte lägga allt för mycket energi på.

Ta d som d kommer?? Mmmm.... känns som en sund inställning.....

D här med inredning är något som brukar komma i vågor, långt ifrån alla gånger dessa funderingar infrias dock, men visst är d underbart att låta fantasin flöda!!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0