Semestern invigd....



semesternaglar

Semestern är nu invigd, med nya frächa semesternaglar!! =)

Idag passade vi på att försöka absorbera så mycket som möjligt av d otroligt fina sommarvädret.... blev bla en tripp till stan, för lite shopping!
Tror t.o.m. att jag lyckades snappa upp lite färg =)

Hade som så många gånger innan, full avsikt att få lite inköpt till mig själv, men dagens skörd slutade med kläder till barnen..... slår aldrig fel, märkligt nog!!

Paintbollar: coldfire

Imorgon blir d traditionsenligt paintballspel i mölnlycke!! Woohoo...

Snittade upp min låda med Coldfire, för att fylla poddarna & upptäcker att påsarna var oljiga, med färgfläckar..... så för att dubbelkolla alla boll, ägnade vi lite tid åt att leta spräckta boll & torkade av dom...... Mmmm..... där har ni en väl spenderad lördagskväll!! ;) ha ha....

Passar på att slänga upp lite bilder på sesan,när jag ändå är i farten!!

Sessan Embla

Båten redo för avgång!!

sessan embla

Mysstund på balkongen!!

sessan Embla

D är nåt underbart att gnö ner sig i påsar & lådor fyllda till bredden med gosedjur! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0