sjukskriven...



Omfamnas av ett töcken, en dimma som vägrar skingra sig......

Har spenderat mestadels av dagen sovandes, yeh u heard me.... från & till har jag sovit hela dagen, med några avbrott av kaffe på balkongen.

Känns fruktansvärt retligt att vara sjuk en så här underbart solig dag!!

Är så lyckligt lottad att ha en ängel till mor.. hon kom förbi i förmiddags med lite färdig grillade kamben & erbjöd sig att plocka med barnen, så jag fick chans att vila upp mig!

Barnen var överdrivet energiska ;) el. kan d bero på att man inte har nån ork i kroppen tro!?

Casper fick tom sova över.. uppskattar verkligen ditt goda hjärta mamma!

What more.... dom skumma drömmarna fortsätter..

Drömde att jag skulle på ett Big game på mölnlyckebanan, med paintballbagen packad gav jag mig av till vågmästareplatsen för att möta upp en kille för lite uppvärmning.. vi lämnade väskorna & gav oss ut på en löparrunda, när vi kommit till Wieselgrensplatsen, skiljdes vi av någon anledning åt & jag hoppade på en buss till Mölnlycke.

Väl framme upptäcker jag att jag glömt väskan, iklädd kortkort, nåt tight linne & utrustad med en domkraft ( precis den som vi använder då vi måste justera truckmaster) skämdes nåt fruktansvärt & visste inte om killen plockade med min utrustning & den låg vid uppsamlingsplatsen eller om den låg kvar på vågmästareplatsen någonstans.... kände mig förvirrad där jag smög omkring med min oranga domkraft, för att försöka lokalisera min bag....

Klockan tickade, mobiltelefonen jag hade var gjord av lakrits, så den gick inte att ringa på...

Vaknade med en viss panik, stress & skamsen känsla i kroppen....

Fortsatte sen sova tills min make kom hem med Embla....

Blir definitivt ingen träning för mig imorgon.... snyft!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0