Totalt utmattad!



Jag i nya båset,  efter en låång arbetsdag!


Inredde mitt nya svetsbås idag & ett satans stort bås är d!! =)

Känns så gôtt att få möjlighet att arbeta med nåt nytt, lite ny utmaning!
Vill inte hamna i en lång virvel där allt går på rutin... behöver lite utmaning, få tänka till lite...

Har verkligen längtat tillbaka till manuella, inte d att jag inte trivs bra på roboten, vill bara köra mer manuell svetsning än vad jag gör nu... arbeta lite självständigt igen.... ta hand om min egna skit.....

D har varit en låång dag idag, körde 6-19 & d känns i hela kroppen!!

Har hållt mig sysselsatt idag, men kan inte få en viss tanke att lämna mig, som att vettet säger nej, men resten av dig bara vill kasta sig ut, ta chanser, fucking jump..

Som suget efter att kasta nyckeln över bron, falla för suget när du blickar ner för ett stup.. bara ge efter... hmm...

& nej jag genomgår ingen depression, vill väl bara känna på nya endorfiner......

ge mig nytt, ge mig spänning..... varför inte ett litet äventyr.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0