Fullspäckad helg...=)

på storan
Vilken underbar helg d vart!!
Men jag kan ju helt klart konstatera att d känns i kroppen så här på äldre dar, när man festat till d 2 dagar i rad!!

Fredagen bjöd på 5-kamp på liseberg, med jobbet, tanken var väl att delta i 5-kampen, äta lite gott, njuta av d trevliga sällskapet & sedan nöjt knalla hemmåt för att kunna vara fit for fight dan därpå då underbara Martin firade sin 40-årsdag, med ett kanonkalas hemma hos sig!

.... men d var ju så brutalt jävla trevligt, så efter d att man kommit på en stolt 3:e plats... Woohooo.....=)  & man följt d oblikatoriska vätskedepåerna på Tyrolen, fortsatte vårt kalasglada gäng vidare till storan, där vi slog ihop oss med ett annat gäng på jobbet.

Festandet fortgick & den goa glada stämningen bara steg allteftersom att timmarna gick... klev in genom dörren hemma kl halv5 på morgonen & möttes av en klarvaken familj & en megakram från dottern.... =)

Ett stort tack till Resorb, utan dig vet jag inte hur d hade gått... he he

Mådde oförskämt bra på lördagen & klockan 16 mötte jag upp 2 arbetskollegor på korsvägen för att inviga kvällens firande med några bers.

Snacka om helt klockrent födelsedagsfirande!! Från första stund & rakt igenom hela kvällen!!
Helt fantastiskt lyckat....stort tack till dig Martin!!

Avslutade kvällens kalas på storan för några bers & lite gôtt tjöt innan man klev i taxin hem..... klev innanför dörren vid halv 4-tiden.

Stannade hemma med barnen denna söndag, så att min man kunde åka till mölnlyckebanan för att spela paintball, har väl inte kännt mig i direkt oförskämt bra skick idag, men d har d varit värt!! alla gånger!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0