Dare to stand up & stand out!!


Vill uppmana alla att våga stå upp för d man tror på & följa sitt hjärtas inre röst, oavsett om detta är något som inte passar alla!!

Allt jag säger & uttrycker, om varesig i text eller i uttalande, står jag för till 100% annars skulle jag aldrig säga något!

Tyvärr kan detta självklart inte uppskattas av alla, ursäktar upprörda känslor men jag står ändå fast vid mina ord!

Mitt val att uttrycka mina åsikter & sårade känslor är jag jävligt stolt & glad för..... så mycket skit som man genom tiderna bara svalt, känns inte som något alternativ, nä jag har gjort ett aktivt val, att inte längre ta varesig din eller någon annans skit utan sätta ner foten & säga vad jag tycker..... när någon inte vill lyssna till d du har att säga & inte svara på tilltal, har jag valt att ändå uttala mig, fast i text!!

Fick ta emot upprörda känslor över d jag skrivit, men eftersom denna någon så övertydligt inte vill lyssna till vad man försöker säga, kvarstod min blogg som uttrycksmedel, dom som anser att detta är ett dåligt val, har jag all respekt för, men jag anser att man på ett eller annat sätt bör få ur sig sina känslor, sin frustration, d som tynger ens hjärta.. bär inte på d som tynger dig, du gör dig bara en otjänst!!

Men en god sak som kommit ur mitt val att skriva om d jag upplevt, genom mitt egna perspektiv är bland annat ett lättare nöjdare inre... men nu efter att jag mottagit din för mig helt självklart upprörda kritik, har jag valt att läsa igenom min blogg från dag 1 & frammåt & upptäckt att jag nog bär på mer frustrerade känslor än vad jag trodde!

Man kanske inte är så possitiv & fridfull som man trodde, denna blogg har skänkt mig möjligheten att inte bara uttrycka mina känslor utan även en möjlighet att kunna reflektera över hur jag egentligen är som människa...... mer positivt i framtiden, måste finna tillbaka till min inre frid & lämna frustration bakom mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0