Till synes blank....

Det var en gång.. för inte allt för länge sedan, som en viss någon frågade mig: Har inte du nånting speciellt, som du är bra på??

& jag kan fan inte släppa d!! För va fan är det där som just jag är så bra på..??

Kan nämna att denna fråga kom ur en diskussion, vi hade om att tjäna lite extra pengar, för d gör ju så mycke, d där lilla extra... speciellt om man har vissa mål/drömmar i sikte & vill kunna lägga undan lite till!

Känner några som tillverkar smycken.
En otroligt duktig silversmed,
En annan, som hon själv uttrycker d:hobbyfotograf, fantastiskt begåvad.
Frisör & nagelterapeut, massörer......jo men jag kan allt få ihop en liten lista på talanger som andra bär på! Som skall tilläggas, utövas vid sidan av, deras ordinarie arbeten.

Men så kommer jag till mig... & d står helt still.. va fan har jag för speciell begåvning!??

-Jag är en jävel på att få tiden att gå, utan att egentlgen åstakomma någonting.
-Jag kan sova var som helst, när som helst... & jag menar bokstavligen talat!!
(men d är väl knappt nåt man kan bli rik på)
-Jag är rätt bra på att oroa mig över saker... nån som behöver nån som kan oroa sig?
-Vissa påstår att jag är något hypokondrisk... kan d stämma tro?? Å vad kan man åstakomma med d?

Kysser min älskade make!

Slutligen säger min make till mig: Älskling du är bra på allt som du är intresserad & brinner för!
Tack... hur underbart e inte d!!  Å vad jag älskar dig!!

Men d betyder inte att jag kommer släppa d!! Måste väl kunna finna nåt därute, nåt som är perfekt för mig!!?


Kommentarer
Postat av: Thina

5 sakaer som Anniz e super bra på: (Ingen inbørdes rankning)

1. Vara en fantastisk væn

2. Vara værldens bsæsta mamma

3. Super sælskap nær man vill ha någon att dricka kaffe med

4. Måla

5. Vara værldens bæsta ANNIZ!



KRAM

2011-02-01 @ 01:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0