Katastrofen är ett faktum!

Oooh my god, min plupp är borta!!! You heard me.... pluppen! Gone! Lost! Katastrofen är ett faktum!!
Vad är en labret utan en plupp!! Snyft!!
Denna dag som varit så underbar....

Men detta är inte min enda motgång! Jag håller på att bli riktigt förkyld.... kände mig lite trött & sliten igår, så jag skippade träningen, är d nåt man lärt sig, så är d att alltid lyssna på sin kropp!! Trotts att huvudet & viljan, säger nåt annat! & idag vart jag helt tät i näsan!

Ska passa på att kurera mig & vila rejält i helgen!! har inte tid att vara sjuk... inte lust heller för den delen ;)
Så idag tänker jag unna mig lite extra gottigott. köpt nötter & torkad papaya idag... Mmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0