IndoorWalking & en blåst pundare...

Idag premier körde jag IndoorWalking 45min 714Kcal

(Konditionspass utfört på Indoorwalkingmaskiner/ crosstrainers.gruppträning )

Känns som d här passet fastnade på en gång!! men måste erkänna att jag hade lite problem.... hoppas jag inte är den enda!!
Var lite svårt med balansen när man skulle släppa taget/ "jogga" & dessutom domnade fötterna bort, något obehagligt & jävligt skumt!!
Men d var ett svettigt & gôtt pass....

Behöver verkligen komma i kanon form om jag skall överleva midnattsloppet i aug ;) dessutom skall 2 arbetskollegor springa & man kan ju inte vara sämre än dom... nej nej.. om jag så skall stupa över mållinjen! ha ha

Har bestämt mig för att även springa vårruset i 9 maj!

För att näma nåt annat än träning, så spelas P3 i bakgrunden på jobbet...
En familj hade råkat ut för inbrott... inbrottstjuven i fråga hade roffat åt sig teknikprylar & andra värdesaker, men såg då en urna & upptäckte att den var fylld med vitt pulver..... överlycklig över att funnit familjens koks-stash, lämnade inbrottstjuven huset för att hemma lägga upp & dra en lina... men utan effekt!
Då han läste inskriptionen på urnan, upptäckte han vad han snortat!! - hur jävla pantat e inte d då!!! ?? ha ha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0