Svägerskans försökskanin.

Visst är d underbart att kunna känna att man kan "förnya sig" den där lilla förändringen som tänder nån liten gnista man kände var på väg bort...

Har färgat håret ett x antal gånger, haft dreads, rastaflätor, syntetsiska dreads, lagt till piercingar, töjt öronen, tatuerat mig, lyxat till d med olika superfint designade naglar......

Här kommer en liten tillfälliga förändring...

Min käre svägerska är bla utbildad frisör & ett av hennes nya project är att "förfina" sina kunskaper vad gällande att väva in löshår!
Så vem om inte jag, agerar försökskanin =)

Blev riktigt nice, kliar/irriterar lite på ett ställe.... antar att d är samma princip som med säg dreads el rastaflätor... dom dras j*****t tight, så viss irritation uppkommer, till en början.

Känns lite lyxigt med långt & framför allt tjockare hår....får se hur dom sitter efter att jag duschar imorgon. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0