Rastlös....

Satan vilken långdragen helg... är förkyld, så jag har inte kunnat träna, inte ens vart ute alls.... pust.
D är såå jävla jobbigt, man är matt å slö i kroppen, samtidigt som man blir rastlös för att man inte kan ägna sig åt att träna!!!
Usch & fy!!! Men man tjänar som sagt, alltid på att lyssna till sin kropp!

Vet inte vad jag skall tilllägga om dagen som gått.......
Sonen var totalt uttråkad, så han, som den enda friska i familjen, fick sova över hos mormor & morfar! Å va jag älskar min mamma & pappa!
Dessutom bor dom rätt så nära här, så dom är lättillgängliga, om man skulle behöva dom, eller viceversa...d känns skönt! Tänk dom som inte har någon!!

Min käre mor, har berättat om en arbetskollega till henne, som är helt ensam, med barn,ingen familj, får ingen avlastning.. stackare!
Bara en liten möjlighet till lite ensamtid, nångång, om så väldigt sällan, är guld värd!!
Man måste få chans att vårda sig själv, unna sig lite lugn, lite ego-tid.. hur man nu vill spendera den.

Man skall aldrig glömma bort att ta hand om sig själv!

Embla passar på att rota runt bland brorsans grejer, när han sover borta...

Embla passade på att rota runt lite exta bland brorsans coola grejer, när han ändå sov borta.... =)

Kommentarer
Postat av: Madde

åh man vill bara snusa in näsan i nacken bland allt ruffsituffs där..så söt :)

2011-02-02 @ 00:22:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0