Om alla dagar kunde kännas så här!!

Åh denna underbara onsdag!! =)

Vaknade upp med en så underbar känsla i hela kroppen!!
Trotts att gårdagen var utfylld i varje minut av dagen & jag inte kom i säng i tid, jag vet, kl 22 på vardagar var d, sorry! så vaknade jag upp & kände mig ordentligt utvilad!
Arbetsdagen var fantastiskt skön, dagens pass: Såå gôtt, vilket jävla flyt, vilken kraft, satan! bra som fan!! =)

Dagens pass bestod av Bodycombat 686 Kcal
-detta är mitt absoluta favvo-pass, intensivt, explosivt, regält pulshöjande, kraftfullt & så jäkla effektivt... har nog nämnt d redan, men... ni som inte testat på d, gör d!! DO IT!! he he

Gårdagen pass : MRL 90 min 1144 Kcal
( eftersom jag inte skrev nåt inlägg igår!)

Såg en tjej i gymmet idag, när jag var på väg å sola, hon satt å körde pecdec.  Å den kroppen, satan va fin kropp hon hade!! Ja ni glimtar min avundsjuka...

Vill uppnå en vältränad kropp, väldefinierade muskler & nej då menar jag inte bodybuilding stuk.. ha ha

Är mäkta fascinerad av människokroppen & vad man faktiskt kan åstakomma med den!
Kan inte låta bli att kika på alla vakra vältränade folk på gymmet.
Hoppas jag inte får d att låta creepy!!

Passar på att lägga upp en bild på min älskade make!
Här har han dock inte nått sin toppform. Ljuset är inte d bästa kanske...

Min älskade makes underbara kropp, Mmm =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0