Ny livsstil...

För cirka 1½ år sedan, nådde jag en punkt i mitt liv, då jag mådde riktigt dåligt, både kroppsligt & själslingt.....

Det hade gått några 2-3 månader efter att jag fött min dotter & jag hade hamnat på en sådan vikt, som påverkade mig riktigt negativt!
Jag kände mig slö, ständigt trött, fruktanskvärt missnöjd över mig själv, självförtroendet var helt kasst!
Så jag bestämde mig helt enkelt för att ta tag i mitt liv!

Jag började så smått med barnvagnspromenader, som blev allt längre & längre, slutade med sötdrycker & höll mig mer el mindre borta från sötsaker.
När jag sedan hamnade på en platå (stannade på samma vikt) som jag kände att jag inte kunde passera, skrev jag in mig på Sportlife Backaplan, d var mars 2010.

Till en början tränade jag endast för att gå ner i vikt, men ersattes av en hjärtinnerlig passion för träning & i å med det, följde kosthållningen med, rent naturligt.
Träning, kost & hälsa är något som går hand i hand, en Livstil helt enkelt!!

Jag skulle nu aldrig kunna tänka mig ett liv utan träning, visst jag tillhör väl kanske fortfarande kategorin rookies på gymmet, men jag är där för att stanna!!!

Så följ mig & sätt press på mig att jag verkligen följer d jag predikar! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0