MRL 90min

Underbara tisdag!!  idag körde jag MRL 90 min 1144Kcal

Tisdagspasset börjar rätt tidigt, så jag får stressa en del för att kunna hinna, men d är d absolut värt!!

Arbetar som svetsare ute i mölnlycke, så jag måste duscha innan träningen.
Vattnet färgas svart när jag duschar efter min arbetsdag!! Mmm d e nice! =) men jag älskar d!! (jobbet alltså) sen bryr jag mig inte så mycket om jag blir skitig eller inte....

Men för att återgå till passet, så har jag ett fantastiskt härligt flyt nu...
När jag låg & stretchade ,tänkte jag tillbaka på när jag började träna... d tog lång tid innan jag kunde återfå vilopuls, flåsade långt efter d att passen tagit slut.. till skillnad från nu!
Visst är d fantastiskt när man märker av positiva resultat!!

På tal om flås, så råkade jag visst skaka hand på att springa http://www.midnattsloppet.com har aldrig sprungit så långt!! 
Men d är skönt att ha mål att sträva efter & nu väntar snart tider med bra väglag att springa på!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0