Hooked on nässpray

Jag har ett kraftigt beroende, jag måste ta mig ur!

Varje år fastnar jag, långt, långt ner i nässprays-träsket!!

I går blev jag plötsligt jätteförkyld & som vanligt drog jag fram min flaska för att få mig mitt fix, men d tog fan inte! brukar hålla mig till att ta morgon & kväll, men nu var jag tvungen att ta typ var 3:e timme, heeelt sjukt.
D var väl då jag visste... mitt beroende har gått för långt!
Överallt står dom.. i skåp, i väskor...

förkyld & totalt beroende av nässpray

Så här sitter jag tät som aldrig förr (om d ändå handlade om pengar;) 

På tal om beroende,så blev vi kallade till ett möte på jobbet igår.
Från & med 1:a maj i år, skall d råda totalt rökförbud på hela Atlets område, enda godkända stunder att lämna Atlets område är under frukost & lunchrasten!!

Ni kan ju fatta att d blev lite hetsigt & att folk blev förbannade!
Jag har tidigare varit rökare, så jag kan förstå att folk blir förbannade!!
& fatta hur överjävliga dom kommer vara när abstinensen sätter in!!

from 1:a maj totalt rökförbud på Atlets område.

Alla har blivit erbjudna att gå på en sluta-röka-utbildning. Alla ska få d stöd som dom behöver.
Hmm skall bli spännande.....

Kommentarer
Postat av: Ida

Min sambo har varit nässpraysberoende. Han kan inte använda det längre.. Det tar inte..

2011-01-29 @ 17:08:52
URL: http://miraku.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0