Från monster till pengagirig dotter...

Tydligen smög d omkring monster inatt, djur med röda lysande ögon & med tungor som oxå hade ögon, vilket ledde till att sonen kom ner till oss, för att säkra en fortsatt trygg natts sömn, mellan oss! Mmm vilken god natts sömn man fick....

Vid 4 vaknar dottern, som ställer sig klarvaken i sängen å ropar: Allå vart mamma vääägen!!??
& så börjar min ljuvliga dag! =)

Är hemma med dottern även idag!  Kan helt klart konstatera att d är såå mycket mer påfrestande & utmattande att vara hemma för VAB än att spendera dagen på arbetet!!

Gubben fick lite pengar på morgonen för att springa mina ärenden... stackaren.. Embla ser mig lägga fram pengar & ropar överlycklig ut: mamma gjort pengar!!!! ja hämta pallen!! men när hon kommit tillbaks har pappa redan tagit pengarna... : pengar borta, katten ta pengerna!! Embla konstaterar att : Gillar pengar!   .....Min lilla sessa!

Mina underbara ungar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0