Förmiddags pass is da shit!!

Så till dagens pass!

Lördagar innebär förmiddagspass:  MRL 60min 763kcal
(Ett step-pass med kondition och styrka. Passet är uppbyggt i intervaller och varvas med styrka för mage, rumpa och lår. En regäl pulshöjare, med fokus på helt rätt ställen ;)

Idag hade vi en ny instruktör, som körde stenhårt på konditionsdelen & förde styrkedelen utan tyngder & gummiband. Stenhårt på att inte låta pulsen sjunka, utan hålla på hög nivå genom hela passet...

Jag "bokför" min kost & träning i en träningsdagbok online: www.shapelink.com Gratis I may add!!! =)
Vilket ger mig en bra överblick, träningstjänster med olika verktyg för att hålla koll på träningen och öka motivationen, big time!! Man får otroligt bra feedback från andra shaplinkare.. peppning kan verkligen vara guld värt ibland!

Utdrag från min dagbok:

Rekomenderar denna träningsdagbok varmt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0