To mutch talk....


Love & kisses

På söndag firar jag & min make 1-årig bröllopsdag, detta hade vi tänk fira med en weekend uppe i stockholm, med pistolsskytte som höjdpunkt, men som sagt blir d inte alltid som man tänkt sig!!

Ikväll fick vi informerade om att helgens bokade skytte tyvärr blivit inställt, men att möjligheten fanns att boka om, tidigast oktober!!

Men hallå OKTOBER!! & jag som ville skjuta Magnum 357 =(

Inte för att d är illa nog, har jag sedan ca 4månader tillbaka beslutat mig för att springa Midnattsloppet 27/8.

Detta är något jag pratat en hel del om, till allt & alla... halva världen fick reda på att jag skulle springa, eftersom jag bara var tvungen att berätta för alla om mitt första lopp!

Helhjärtat gick jag in för löpträning, satsade stenhårt..... ja till en början, sen mattade d änna av lite när semestern kom...kasst jag vet, men d är inget i jämnförelse med vad jag gjorde sen....!!

Med tankarna på att vi snart närmade oss vår 1-årdag las all min tankegång åt vårt firande, för visst måste d firas ordentligt!!

Kan inte fatta att d redan gått snart ett helt år!!

Anyways.... vi bokade en romantisk helhelg, borta, barnfria, bara du & jag älskling.... utan en endaste tanke på att jag redan bokat 27:e till Midnattsloppet.... Mmmm....

Jag kan medela att jag fått höra hur kasst d är, med tanke på hur mycket jag pratat om d!

Så vad valde jag?
En romantisk helg tillsammans med min make, helt & hållet tillägnat vår 1-årsdag!

& vad händer då!!?? - KARMA!!

Vi har klurat en hel del på vad vi ska hitta på istället......... den ena storslagna planen efter den andra,men kom tillslut fram till att en lugn, barnfri helg, med god mat, dryck & bio, funka utmärkt!

Kändes bara jobbigt att försöka pussla ihop helgen på nytt, med nåt stort & pampigt... Romantik, lugn & simpelt känns helt rätt!


Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att höra att det inte bara är jag som la det där med midnattsloppet åt sidan i år.. Glömde visst bort att träna.. Eller nåt =)



Ska vi satsa på nästa år? haha



Ha en kanonmysig helg!

2011-08-25 @ 07:03:29
URL: http://cronebäck.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0