Stretching my ears...


Tog en tripp till Barbarella idag & införskaffade mig nya töjsmycken!!

Planen är att töja mina öron från 10mm till 14mm. =)

Ear streching

Tanken är, att när jag töjt upp öronen till 14mm, tar jag nya hål i vardera öra som jag sedan töjer till... nja d har jag väl inte bestämt mig för än... men aah d kommer bli helt kanonich!!

Startar min stretching ikväll!!

Mötte upp mina fina flickor i Action Force idag ( vårt dam paintball-laget) för ett extra insatt lagmöte, vi snackade igenom våra framtidsambitioner, lite pepp, lite planer & en hel del skratt =)
Vi är ju bara så jävla grymma!!

Vill verkligen passa på att uppmana all you ladies att testa på denna underbara adrenalinfulla sport!!
D behövs mer tjejer, låt oss glänsa med vår närvaro!! Tveka inte!!

Är ni nyfikna, passa på att kika in på vår Action Force blogg: http://afpaintball.wordpress.com/
Följ oss även på Facebook : http://www.facebook.com/pages/Action-Force/182757975101503?sk=info

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0