So it has come to that.....


Börjar där dagen nästintill nåt sitt slut..... med en känsla av total tillfredställelse efter en heldag i slottskogen med barnen gick vi via Wieselgren hem & möttes av en ung försäljare.

- Ursäkta mig damen säger killen till mig!! DAMEN, say what???

So it has come to that!!
Jag är visserligen en 27-årig 2 barnsmor, men va fan, d är la inte dax att kallas damen!!??

Mötte upp min kära mor & tog en lång åktur brevid en väl illastinkande man (spänningen med att åka spårvagn, man vet aldrig vad man får uppleva, ha ha)

Helt underbar dag, strålande solsken, 28 grader, lek & bus för hela slanten! =)
Älskar slottskogen , med bla sveriges enda avgiftsfria djurpark är detta nåt vi göteborgare skall vara stolta över!!

Glömde tyvärr kameran hemma idag, så jävla orutinerat!!

Sitter i fina nymålade vardagsrummet, tihi, med balkongdörren vidöppet & hör folk tassande utanför.... klockan är 23.20, så man undrar ju vad som händer där ute.... kilar ut på balkongen, grannarna, ni vet dom som spenderar kvällarna med falskt fiolspel & gungstolsjuckande, kör en liten nattgrillning, med tända ljus på bordet... ser skit mysigt ut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0