Födelsedagsfirande...


It`s my birthday!! Yäjj!! =)

D bjöds på både solsken, regn & hagel allt i en enda härlig röra!

Dagen till ära fick jag sova ut, för en gångs skull ;) & väcktes sedan av att 2 busfrö stutsade upp i sängen & min kära make kurade upp brevid mig, tillsammans sjöng dom: ja må du leva & jag översköljdes av kramar & pussar!!
Vilken underbar start på dagen!! Tack!!

Fick en helt underbar present av min man & barnen: Tandemskärmsflygning!!

Tandemskärmflygning

http://www.liveit.se/upplevelser/upplevelsepresenter-sk%C3%A4rmflyg


Självklart stundade den traditionella tårtan & på eftermiddagen, fick vi barnvakt & vi passade på att åka iväg till lilla varholmen för lite fiske, d blåste en hel del, hade d lite kämpigt att få till bra kast med flugspöt, några klockrena kast, majoriteten kassa, men d var underbart som alltid!! Loving it!!
Kunde inte haft en bättre födelsedag!!

lilla varholmen


Lilla varholmen

Var å fixade naglarna med embla igår, första gången hon har nagellack, åååh va stolt hon är över sina fina naglar!! Så underbart gulligt!!

Embla & mammas nya naglar

Med bara några dagar kvar av semestern blev d lite kortare naglar, arbetsanpassade ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0