Sol, värme & fiske..

Sol & värme
Jackor lyser med sin frånvaro, mössor & vantar är ett minne blott!!
Lättklätt is now the shit!!
Känns så underbart att äntligen kunna gå med bara ben!
Spenderar dagen ute med familjen, passade på att handla in i sista till påskmiddagen imorgon, försöker fånga alla underbara ögonblick till utevistelse som ges...
Häromdagen, tog vi, min älskade man & jag, chansen att sticka iväg på lite fiske.
Kändes helt underbart att kunna ägna några stillsamma timma tillsammans, utan barnen, bara vi, havet & lugnet.
Jag i torslanda lagun
Försöker lära mig att kasta fluga =)
jag,torslanda lagun.
Fiske & solsken, en fantastisk kombination!!
Min älskade man
Min älskade make!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0