Sunday with my mom...


Spenderade denna underbara dag tillsammans med min käre mor i stan....
D var alldeles för länge sedan vi hittade på nåt, bara hon & jag...min underbara goa mamma!!

Det var ju inte precis en solig dag, men varmt & skönt!
Vi strosade runt i stan, fönstershoppade, fikade, tjötade av oss.....så som bara vi kan.

Mamma hittade en helt underbar vårkappa på MANGO... affärerna skriker vår & sommar.... skobutikerna är fyllda med sandaler & man bara längtar, å vad man längtar... efter att slänga av sig jackan & gå med bara solkyssta ben!!

På tal om solkyssta ben, har jag börjat grunda inför sommaren, med att tjuvstarta på solariet.. gått två gånger nu & har fått upp en lite mjuk & fin brun färg...... känns fräscht.

Avslutade vår dag med att bjuda på middag & kaffe här hemma i kaoset!
Ungarna slänger sig över henne innan hon ens kunnat komma innanför dörren.. Mormor, mormor!!!!
& lilla sessan gråter när hon går....... =)

Å här sitter jag nu & bara längtar efter morgondagen.. har inte arbetat på en vecka, så man saknar d lite smått!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0