underbara träningsvärk....


Stel & med nyinskaffade blåmärken, entrade jag arbetet, med så mycket härlig energi.. torsdagseftermiddagen bestod av några timmars paintball i mölnlycke!!

Såå jävla kul!!

Min första gång & jag är definitivt fast....bulan i huvudet & blåmärkena på benen, jämförs stolt, med skratt & upplevelser om gårdagen....stämningen är på topp!

Tänk va mycket d gör att ta sig lite tid till att samla sina arbetskollegor & umgås utanför arbetet!
Ett glatt gäng på 30, tror jag d blev, både från golvet & kontoret, vi var dock bara 3 från svetsen....kanske blir mer nästa gång!

Jag fick frågan om jag skulle vara intresserad av att gå med i ett tjejlag, som just nu var ute efter 2 till & d kan man ju inte tacka nej till!!
Så på söndag skall jag hänga på & se hur d känns... träffa dom andra! =)

För övrigt var fredagen (igår) helt underbar!!

Avslutade dagen, trotts träningsvärk i benen, med en lugn joggingrunda på 5.2 km.

Idag vaknar jag upp stel som ett jävla kylskåp..... undra hur d skall gå imorgon...hmmm




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0