Paintball-söndag!

Paintball-splitter rätt in i munnen...

Fick äran att vara med West Coast Alliance i mölnlycke, för att träffa & spela med tjej-paintball-laget: Action Force idag!

Grymt härliga tjejer, som gav mig ett varmt välkomnande...... & jag som var så fruktansvärt nervös!

Många gånger när jag möter en större grupp människor för första gången,kan jag bli väldigt blyg & dra mig tillbaka lite.... men alla var ju så underbara & lätta att prata med, så d flöt på ganska bra!

Efter ett par härliga ?? 3h ??  var spelet slut & d var dax att dra sig hemåt..... Action Force, skulle prata igenom inom gruppen & komma överrens om jag skulle bli ett nytt tillskott & nu i kväll fick jag den glädjande nyheten att jag är med!!

Woohooo!!

Känner mig så "frälst" va!!
Helt såld!! Såå jävla kul!!

Nu sitter jag här & beundrar mina nya blåmärken, varav ett sitter på vänstra bröstet... den va go´ den dô!! =)

Fick en härlig träff på masken oxå, d var ju inte precis d goaste jag fått i munnen kan jag ju meddela!!

Mmmm rakt in i munnen =(

Framför mig ryker en varm kopp kaffe.... kaffe-junkey som man är, måste man ju kompensera upp för alla koppar kaffe , som uteblev under spelet ;) he he



Kommentarer
Postat av: kia

va kul de lät å grattis att du kom med :)

2011-04-21 @ 09:18:21
URL: http://lillekia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0